Autor: gabriela
Odoslané: 22.01.2012 - 19:48
Predmet: Candida albicans
Beriem Glivec už dva roky na CML s phil pozit.Može byť príčinou vzniku candida albicans?Mám ho aj v spute aj v stolici. Dakujem za odpoved.
Autor: MUDr. Zuzana Sninská
Odoslané: 07.02.2012 - 11:34
Predmet: re: Candida albicans
Každý liek má mnoho vedľajších účinkov, niektoré sú časté, iné zriedkavejšie. Mnohé z nich sa liekom pripíšu až v priebehu ich používania pacientami. Súvislosť medzi užívaním Glivecu a kandidovej mykotickej infekcie sa nepotvrdila, z vyše 12.000 pacientov užívajúcich Glivec na celom svete bola hlásená u 2 pacientiek. Počas liečby Glivecom je nevyhnutné pravidelné monitorovanie krvného obrazu, v prípade výraznejšieho poklesu bielych krviniek je možná zvýšená náchylnosť na rôzne infekcie, či už mykotické, bakteriálne alebo vírusové.
Príspevkov: 2 - Strán (1): [1]
Ak chcete pridať novú tému alebo príspevok, musíte byť prihlásený